איך לשחרר כעסים?

איך לנהל עוצמות של כעס ולא להגיב על אוטומט

הקשר בין סטרס,כעס, עייפות והפרעת שינה

הקשר בין סטרס,כעס, עייפות והפרעת שינה

עד כמה עייפות וחוסר בשעות שינה הופך אותנו לאנשים עצבניים יותר?    

אף אחד לא מלמד אותנו באמת איך להירדם טוב בלילה! ואם כשעולה הבוקר, מתברר לנו שהצלחנו לישון רק שעות בודדות בלבד, אנו מתחילים עוד יום מותשים עייפים ובעיקר עצבניים, לחוצים יותר וכועסים.

אז מה עושים?

איך אפשר להירדם ולישון טוב יותר?

איך יודעים שיש לי בכלל הפרעת שינה?

ואיך להתמודד עם כל המחשבות ורשימת המטלות שמתארכת ולהתחיל בוקר של כייף עם פחות כעסים ולחצים?

לשם כך הזמנתי 2 נשים:

אורית רוזן, פסיכותרפיסטית, מנחה בכירה ומפתחת שיטת פשוט לישון מאלן קאר-פיתוח משותף עם ד"ר עומרי בן עזרא

רוני אגת- מנחה בכירה בשיטת פשוט לישון

כדי שתדעו שאפשר גם אחרת! שיש גם דרכים אחרות שיסייעו לכם להירדם מהר ולשבור את מעגל העייפות.

חדשות הטובות הן שניתן לתקן ולאמן את המנגנון באמצעות שינוי התנהגותי ואימוץ הרגלי שינה חדשים

לצפייה בתוכנית

להרשמה לניוזלטר ליחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הווטאפ שלי "סיפורים ותובנות" ליחצו כאן

hedy hazzan