איך לשחרר כעסים?

איך לנהל עוצמות של כעס ולא להגיב על אוטומט

סליחה וחמלה החיסון לאנושות

סליחה וחמלה החיסון לאנושות

אנחנו נמצאים בתקופה שיש הבנה שברגע אחד הכל יכול להתהפך. אבל למעשה… תמיד זה היה ככה והפתרון שחשבנו עד עכשיו, כבר לא נמצא בחוץ, כי החוץ הוא השתקפות של הפנים.

אנחנו בסוג של מסע שבו מחפשים תרופה מפני מה שקורה והחיסון האמיתי… נמצא בסליחה ובחמלה. כי ברגע שנכנס למערכת יחסים 'איתם', נגלה שזה הדבר היחיד שלא דורש תשלום להיפך הוא משלם עבורנו על כל הכרטיס כולו ושם כולנו מנצחים בכל מעגלי החיים.

לצפייה והאזנה לתוכנית

POTBEAN SPOTIFY iTunes

חמלה הוא אחד הרגשות המרפאים.
מבט קרוב לסליחה וחמלה העצמית זו הזדמנות נהדרת להסרת חסמים ולהתחלה נקיה .

כשמתעסקים בהתפתחות אישית, הרבה אנשים אוהבים ללמוד על ביטחון עצמי, כוח רצון, מוטיבציה. אבל לא הרבה מבינים את החשיבות שיש דווקא בחמלה וסליחה עצמית וקבלה עצמית.זה המפתח לכוח רצון, התפתחות, יצירתיות הערכה עצמית גבוהה יותר ומוטיבציה.

בתוכנית  תשמעו גם דברים שאתם יודעים. המטרה שלי היא להאיר ולהעיר

כי זה לא מה שאנחנו יודעים זה מה שאנחנו עושים עם מה שאנחנו יודעים

חמלה

במסורת הבודהיסטית חמלה נובעת מההבנה שכולנו רוצים להיות מאושרים וחופשיים מסבל.

חמלה עצמית מייצרת אפקט של הבנה עצמית, סובלנות ואיזון במהלך התמודדות עם אירועים קשים, ומזכירה לנו שהסבל הוא מוכר ולכולם יש אותו. 

חמלה עצמית מאפשרת לקבל את העובדות של מה שקרה באותה סיטואצייה מבלי לשפוט .

זיהוי הטעויות, למידה מהם, שחרור אשמה עצמית והתקדמות הלאה עם כוונה מלאה לפעול יותר טוב בעתיד.

במקום להאשים את עצמינו שאנו לא טובים מספיק, אנו מבינים שעשינו את המיטב שיכולנו ומפתחים רגשי חמלה כלפי עצמנו ומשם יש לנו גם לאחרים.

בחמלה ישנם 3 מרכיבים:

הבנה כיצד תובנות לגבי התנסויות, מחשבות, רגשות והתנהגויות משפיעות ושזורות אחת בשנייה באופן הגיוני

לה והכרה מלאה בעובדות מבלי לשפוט או להעריך

וסליחה מתוך הבנה וקבלה, הכוללת זיהוי הטעויות, למידה מהן, שחרור אשמה-עצמית, צמיחה והתפתחות בכוונה מלאה לפעול טוב יותר בעתיד. מודעות, אחריות ועשייה

כשאנחנו בחמלה, אנחנו לא ממהרים לשפוט, כפי שהתרגלנו לעשות אלא מחפשים ואף יכולים לראות את האנושי שבמצב לקבל את המציאות ולהגיב בייעילות, במקום את מה ש"לא־ בסדר" בו"

חמלה

במסורת הבודהיסטית חמלה נובעת מההבנה שכולנו רוצים להיות מאושרים וחופשיים מסבל.

חמלה עצמית מייצרת אפקט של הבנה עצמית, סובלנות ואיזון במהלך התמודדות עם אירועים קשים, ומזכירה לנו שהסבל הוא מוכר ולכולם יש אותו. 

חמלה עצמית מאפשרת לקבל את העובדות של מה שקרה באותה סיטואצייה מבלי לשפוט .

זיהוי הטעויות, למידה מהם, שחרור אשמה עצמית והתקדמות הלאה עם כוונה מלאה לפעול יותר טוב בעתיד.

במקום להאשים את עצמינו שאנו לא טובים מספיק, אנו מבינים שעשינו את המיטב שיכולנו ומפתחים רגשי חמלה כלפי עצמנו ומשם יש לנו גם לאחרים.

בחמלה ישנם 3 מרכיבים:

הבנה כיצד תובנות לגבי התנסויות, מחשבות, רגשות והתנהגויות משפיעות ושזורות אחת בשנייה באופן הגיוני

 קבלה והכרה מלאה בעובדות מבלי לשפוט או להעריך

וסליחה מתוך הבנה וקבלה, הכוללת זיהוי הטעויות, למידה מהן, שחרור אשמה-עצמית, צמיחה והתפתחות בכוונה מלאה לפעול טוב יותר בעתיד. מודעות, אחריות ועשייה

כשאנחנו בחמלה, אנחנו לא ממהרים לשפוט, כפי שהתרגלנו לעשות אלא מחפשים ואף יכולים לראות את האנושי שבמצב לקבל את המציאות ולהגיב בייעילות, במקום את מה ש"לא־ בסדר" בו"

להרשמה לניוזלטר ליחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הווטאפ שלי "סיפורים ותובנות" ליחצו כאן

hedy hazzan