איך לשחרר כעסים?

איך לנהל עוצמות של כעס ולא להגיב על אוטומט

איך שגרת בוקר מפחיתה כעסים?

איך שגרת בוקר מפחיתה כעסים?

ואיך משנים ומדייקים יותר את שגרת הבוקר שלנו באמצעות תכנון ותרגול כמה פעולות?

לשגרת בוקר יש חשיבות ברמה יותר עמוקה: מה שנעשה בבוקר יכול להשפיע גם על הפרודוקטיביות שלנו במשך היום.

כל בוקר אנחנו מתעוררים עם מאגר של אנרגיה אפשר להגיד אנרגיה מנטלית. אני קוראת לזה שק הסבלנות. זה שק שאנחנו במרכאות לא רוצים לבזבז אותו ובטח שלא על הבוקר. במשך היום נוציא את האנרגיה הזו על כל מיני דברים שדורשים מאיתנו כוח רצון או קבלת החלטות.

זה יכול להיות דבר קטן כמו להחליט מה ללבוש או מה לאכול, או דבר יותר גדול כמו להתאפק לא להיכנס לוויכוח עם מישהו בעבודה, להתאפק שמישהו חותך אותנו בכביש, או שמאחרים לפגישה , אכזבה שציפיתי שמשהו יקרה ולא קרה ועוד ועוד…

להאזנה לפודקאסט שגרת בוקר


POTBEAN SPOTIFY iTunes

אז מה עושים?

שומרים בבוקר את האנרגיה הזו לא מבזבזים אותה כדי לנהל את מאגר האנרגיה הזאת בצורה חכמה, צריך ללמוד לשמר אנרגיה ולהוציא אותה במהלך היום רק על דברים באמת חשובים. לכן, בשעות הראשונות של היום, כדאי להוציא כמה שפחות אנרגיה ולהיצמד לשגרה קבועה שלא דורשת קבלת החלטות.

הרעיון הוא להפוך את שגרת הבוקר להרגל קבוע, מראש לתכנן דברים כדי לא להשקיע מחשבה או שלא תצטרכו להשקיע מחשבה, להסס או להתלבט.

ברגע ששגרת הבוקר הופכת להרגל אוטומטי, תקבלו יתרון כפול: גם חיסכון באנרגיה מנטלית וגם הרגשה של שליטה בעניינים, שתשפר את מצב הרוח, מיקוד מוטיבציה פחות לחץ וכעסים

להרשמה לניוזלטר ליחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הווטאפ שלי "סיפורים ותובנות" ליחצו כאן

hedy hazzan